Zamówienia staramy się wysyłać możliwie jak najszybciej. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu, który otrzymałaś na adres – sklep@marwelle.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 516-338-774, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia – to my zlecimy odbiór naszym kurierem.
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 359 zł.
Każde zamówienie przechodzi przez kilka procesów informatycznych i jest zapisywane przez system jako osobne. Nie mniej jednak prosimy o kontakty telefoniczny (+48 516-338-774) wówczas postaramy się połączyć zamówienia.
Nie mamy możliwości wprowadzenia modyfikacji do złożonego zamówienia. Jeżeli chciałbyś z niego zrezygnować skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, istnieje możliwość anulowania zamówienia. W celu tym prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail sklep@marwelle.pl. podając numer zamówienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obsługi Klienta (tel. +48 516-338-774)
W przypadku kuriera DPD nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy.
Jeśli chciałabyś odebrać przesyłkę w określonym przez siebie czasie polecamy wybranie Paczkomatów.
Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy sklep@marwelle.pl jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.
Jak najbardziej preferujemy takie formy złożenia zamówienia.
Dlaczego nie otrzymuje od Was wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. OFERTY. Jeśli wiadomości tam się nie znajdą prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Nie ma możliwości, aby jedno zamówienie zostało wysłane pod dwa różne adresy.
Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.
Do jednego zamówienia może być przypisany tylko jeden dokument sprzedaży.
W celu anulowania jednej pozycji z zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Wszystkie specjalne oferty promocyjne i rabaty są wyświetlane na naszej stronie internetowej.
Prosimy o kontakt telefoniczny,mailowy bądź przez social media, wówczas ustalimy możliwość odbioru.
PŁATNOŚCI
Za swoje zamówienie możesz zapłacić poprzez –
• BLIK
• SZYBKI PRZELEW – PAYNOW
• TRADYJNY PRZELEW BANKOWY
Mamy do wyboru 3 firmy kurierskie –
• Kurier DPD
• Kurier InPost
• Paczkomaty InPost
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami (paynow) po 15 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
REKLAMACJE I ZWROTY
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:
MARWELLE
ul. Senatorska 24/26, I PIĘTRO, LOK. C
93-192 Łódź
tel. 516-338-774
Wraz z paragonem i formularzem zwrotu – może być wydrukowany lub przepisany odręczenie. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny.
Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w naszym sklepie.
Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.
Jeśli zwrot został przez nas przyjęty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.
Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt z wypełnionym formularzem reklamacji pod adres –
MARWELLE
ul. Senatorska 24/26, I PIĘTRO, LOK. C
93-192 Łódź
tel. 516-338-774
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny.
Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię mailowo nasz pracownik Biura Obsługi Klienta.
ROZMIARY
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-2cm. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.
Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.